Proljeće-Jesen Pamučne Пижамные Kompleti za Žene, Par, Slatka Crvena Vjenčanje Пижама s Likovima iz Crtića, Casual Moda Пижама, Пижама
O kromatske aberacije
Zbog različite razlučivosti zaslona i model mobilnog telefona boju i osvjetljenje pri snimanju u zatvorenom prostoru i na otvorenom se mogu razlikovati, a snimljene slike se mogu razlikovati po boji.
Stvarni proizvod iznad je stvarnim mjerenjem će biti napravljena greška u 1-3 cm, zbog različitih metoda mjerenja, koji je namijenjen samo za referencu, i stvarni dobili proizvod mjerodavna
Tablica veličina
Prikazivanje modela
OBAVIJEST
Pitanje: Kako odabrati svoju veličinu?
Odgovor: Pogledajte tablicu veličina na stranici s detaljima o vašem proizvodu.Naše veličine-azijski veličina.Zbog ručnog mjerenja i različitih političkih stranaka može biti razlika u iznosu od 2-3 vidi
Pitanje: da li Će se boja, koja je vidim, kako bojom, koje ću dobiti?
Odgovor: Sve slike su preuzete od proizvoda koji ste dobili.Slike profesionalno uređuju se boja slagala najbolje što mogu.Međutim, zbog različitih ekrana, boje kontrastne prikazuje i rasvjeta boje mogu se malo razlikovati.
Pitanje: ja Sam napravio uplatu, kada se mogu očekivati, da je moja roba će biti poslana?
Odgovor: cijenimo vaše strpljenje u odnosu na nas.Nakon što vaša uplata će biti završen, naše skladište, poslat će svoje parcele u roku 3-7 radnih dana.Za sve hitne narudžbe, molimo zabilježite i obavijestite naše službe za korisnike što je prije moguće.Ako imate bilo kakvih pitanja u vezi dostave, molimo ne ustručavajte se kontaktirati našu službu servis i podrška.
Pitanje: Kako obraditi povrat?
Odgovor: Ako niste zadovoljni narudžbom, nudimo uslugu povrat robe.Molimo vas, prijavite se na svoj račun i pritisnite da biste zatražili povrat.Ne šaljite svoje proizvode natrag tamo odakle je poslan vaš prostor, jer naša adresa povratka se može razlikovati.Roba mora biti neiskorišten, neoštećena i u originalnoj ambalaži.Može se naplaćivati naknada za povrat robe.
Pitanje: Kako se šalju robu?
O: obično nudimo besplatnu dostavu (osim nekih udaljenih zemalja) i plaćeni isporuku.
Pitanje: Niste zadovoljni nakon primitka vaših proizvoda?
Odgovor: Ako niste u potpunosti zadovoljni svojim proizvodima, nemojte ostaviti negativan komentar, molimo vas, dozvolite nam da isprobate sve popraviti!Ne ustručavajte se kontaktirati našu službu servis i podrška, i mi ćemo se potruditi pronaći rješenje koje će vam odgovarati.
Pitanje: Mogu li ja promijeniti podatke o poslu ili otkazati narudžbe u bilo koje vrijeme?
Odgovor: Nakon što je upućivanje označen kao poslan, više ne možemo mijenjati ili otkazati narudžbu.
U: prodaja na Veliko i direktna dostava dobrodošli.
O: Za veleprodaje mi nudimo popust ili besplatnu isporuku, koja traje 3-7 dana.Za dropshipping možemo poslati robu svojim kupcima direktno i ne ćemo ostaviti informacije o nama, ako vi to želite.
Pitanje: Kako da pratim svoju parcelu?
Odgovor: možete pratiti svoje pošiljke na sljedećem microsoftovu web-mjestu, koristeći svoj broj za praćenje: www.17track.net/en (Kopirano u preglednik za otvaranje)
Pitanje: Što ja mogu učiniti, kada se vrijeme zaštite kupnju isteći?
Ako je vrijeme za zaštitu vaše kupnje istječe.molimo, kontaktirajte nas i mi ćemo vam produžiti ga.Tako da vaš novac neće ići na moj račun.